Megvan a nyertes - szavazás nélkül!
2012. március 24. írta: Rosa Rugosa

Megvan a nyertes - szavazás nélkül!

Gondoltátok volna-e, vagy sem, megvan az olvasói írások nyertese!

Aki megkapja hamarosan a mézeskalács kakaskát és a felfalható mézeskalács sakktáblát, amit Eszter ( többi mézeskalácsa és boltja itt látható ) készít el a nyertesünknek. A meskán találtam őt és igazából azért választottam a kalácsait, mert azt írta, az udvarán kapirgáló tyúkok tojásait használja készítésükkor. Gondolom ti is megértitek, hogy ez számomra kiváló ajánlás volt...

Őszinte leszek, kicsit szomorú voltam, hogy egy azaz egy olvasó vette a több száz közül a bátorságot, hogy megossza a gondolatait velünk. Ezúton is köszönöm mindenki nevében Editnek Csubakka történetét, ami nekem nagyon tetszett, lehet túl jól sikerült, ezért bizonytalanodtatok el? Na jó, nézzétek el ezt a kis beszólást nekem... Pedig nagyon lelkes voltam, még ki se írtam, már kitaláltam a következő akció ajándékát, ami egy kerámia csirkeitató lett volna. Illetve lesz, majd egyszer, valamikor.:)

Na mindegy, nézzük a jó oldalát, legalább nem kellett sokat bénáznom, hogy a szavazós linket valahogy belebuheráljam a blogba.

Még egyszer, gratulálok Editnek és köszönöm ( el se akarom képzelni milyen lett volna, ha ő sem ír és megajándékozhatom magam a mézeskalácsokkal...) a kedves - szomorkás írását Csubakkáról, a kakasról.

Azért ha esetleg lenne kedvetek írni, ne habozzatok, nagy örömmel venném, ha néha ti is beszállnátok a blogírásba, szerintem érdekesebb lenne az egész. De most egy darabig nyeremény nélkül...

Kedves Edit! Írj egy e-mailt a tyukudvarblog@gmail.com címre, megadom neked a készítő e-mail címét, légy szíves írd meg neki, hová küldje a nyereményedet!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr824335277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edit123 2012.03.26. 10:53:27

Nagyon örülök, köszönöm szépen, felvettem a kapcsolatot a készítővel.

Edit123 2012.03.27. 18:39:11

Meg is érkezett a nyeremény, mégegyszer köszönöm szépen! :)

edit-gondolataim.blogspot.com/2012/03/nyeremeny.html
süti beállítások módosítása