Az aranytojást tojó tyúk meséje - Tojj egyet tyúkocskám!
2011. április 15. írta: Rosa Rugosa

Az aranytojást tojó tyúk meséje - Tojj egyet tyúkocskám!

 Sikerült utánajárnom, hogy mikor kezdenek el tojni a papírforma szerint a tyúkjaim. Érdeklődtem mindenféle fórumokon, ahol leginkább terelő válaszokat kaptam, gondolom nem tudták, vagy nem akarták megmondani, végül megtaláltam a csövön a lyukat, megkérdeztem a tőlünk kb. 200 méterre lakó barátnőmet, aki kapásból válaszolt teljes magabiztossággal a kérdésemre -ezek szerint biztosan tudja a helyes választ. Miután október elején keltek ki, így a nyár elejére várható, hogy elkezdenek tojni. Máshol azt hallottam, hogy 25-30. hét körül kezdenek tojni, de gondolom ez a fajtától is függ. Hamarosan készítek egy fészket nekik, teszek bele használt villanykörtét, vagy kifúrt, viasszal megtöltött tojást, állítólag ez odaszoktatja őket, tehát később ott fognak tojni. Állítólag már ilyenkor látható, melyik lesz kotlós hajlamú, mert az előszeretettel ücsörög a kamu tojásokon is.

Szóval holnap fészeképítés!

Addig csak esznek és esznek és már annyi kukoricát bezabáltak, hogy lassan kezdem megérteni, hogy milyen is az az aranytojást tojó tyúk, pontosabban mit is hívunk aranytojásnak. Na mindegy, végül is nyugtatgathatom magam azzal is, hogy más hörcsögöt, aranyhalat, nyuszit, görényt tart házikedvencnek, nekem miért ne lehetnének tyúkjaim? Szeretem nézni, ahogy szédelegnek az udvaron.

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr952827511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása