Az év tyúkóla! - játék!
2013. július 31. írta: Rosa Rugosa

Az év tyúkóla! - játék!

Kedves Olvasók!

Az én tyúkólam játék váratlan sikerén felbuzdulva és egyúttal megköszönve Dávidnak, aki nem bánta, hogy kimarad az előző játékból, úgy gondoltam, hogy ennek a sorozatnak folytatódnia kéne! Dávid alkotását holnap szemlélhetitek meg.

Egyre többen vágnak bele a tyúktartásba és biztos vagyok benne, hogy ezzel együtt egyre több olyan tyúkól születik, amit másoknak is látni kéne - főképp ha annak megálmodója és építője is így gondolja.

Tehát mostantól szárnyra kel Az év tyúkóla játék.

A nyereményen még gondolkozom, ötleteket szívesen fogadok, vagyis minek örülnétek -szerény zöldhasú készletem figyelembevételével persze. Könyv, apró ajándéktárgy, passszzzz.. (

65-ös Mustangot ne kérjetek, én is csak nézegetem.

Decemberben sorsolás (az előző játékon okulva, ahol legszívesebben mindenkit megajándékoztam volna).

Várom terveiteket, írásaitokat!

Rosa Rugosa

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr515435011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása