Kétévesek lettünk!
2013. április 01. írta: Rosa Rugosa

Kétévesek lettünk!

Na ez milyen szöveg - lettünk. Mint amikor anyuka (sajnos néha én is) többes szám első személyben beszél a gyerekéről (-Már pisikélünk a bilikébe - ami valljuk be, részemről elég fura lenne). Szóval a Tyúkudvar blog lett két éves, én annál jóval több vagyok szerencsére, mert ha két éves lennék valószínűleg nem én írnám a blogot.  A múltkor gondoltam megnézem már, mikor indult, mikor írtam először és csapok valami köszöntőt, erre látom, április 1. az első poszt - az se százas, aki a tyúkokról kezd blogolni... Pedig nem direkt volt két éve épp ezen a napon a kezdés.

Mondhatnék valami köszöntőt, mint az Oszkáron, na de mit hazudjak, köszönöm magamnak hogy eszembe jutott, hogy írjak egy ilyen blogot, a tyúkjaimnak, akik nélkül nem lenne miről írni, a családomból mindenkinek, akiktől időt rabolok, amikor a blogomat percegtetem. Legfőbb köszönet pedig az olvasókat, a hozzászólókat és az írások, képek beküldőit illeti, ők adnak a lendületet, amikor a hátam közepére se kívánom, hogy írjak valamit és persze ők adják a reményt, hogy nem feleslegesen strapálom magam. Persze, hogy nem magamnak írom, ha így lenne, akkor papírra vetném és betenném az íróasztalfiókba, esetleg szórólapmentes napokon begyújtanék vele. Szóval fontos a visszajelzés, a rossz is, a jó is, mint egy falat kenyér, köszön mindenkinek.

Örülök, hogy egyre többen vagyunk, egyre többen olvassátok a Tyúkudvart, annak ellenére, hogy úgy látom, a blog.hu nem igazán szentel figyelmet a lakberendezős, a gasztro, meg hogy olyan hírcsárdásan fogalmazzak, a celeb, pina, vér blogokon kívül az egyéb területen blogolóknak, vidéki élet, mezőgazdaság, állattartás a fasorban sincs, mi eddig ha jól tudom kétszer kerültünk ki az oldalra, egyszer a Magyar tyúk megtévesztő című írással (gondolom mindenki csöcsös csajokra számított), előtte pedig a tyúkos táskákkal. Ha meggondolom nem is olyan nagy baj ez, mivel úgy látom, a Tyúkudvart nagyrészt olyanok olvassák, akiket ez a téma érdekel és csak idetalálnak valahogy.

Egyszóval, örülök, hogy itt vagytok, örülök, hogy itt vagyok!

Addig is, amíg a következő poszt megjelenik, fújjatok velem gyertyát, tortát válasszon mindenki a maga kedvére!

A forrásért kattintsatok a képekre!

Kezdjük a csirkékkel és a tyúkokkal!

Ez akár én is lehetnék, lassan nekem is sikerül ilyen mértékben kitöltenem a fotelünket, igaz, a méreteimhez ilyen arányban illeszkedő kukoricászacskót még nem sikerült beszereznem. Esetleg egy tápos zsák talán jó lenne...


 

 

A kakasok se maradjanak ki...

 

És igen, ez is egy torta, a képre kattintva még a részletes elkészítését is olvashatjátok képekkel illusztrálva!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr325054345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsibuvar 2013.04.01. 09:17:49

Sok boldogot a blognak, meg az irojanak is :)

csivicsuvi · http://csivicsuvi.blog.hu 2013.04.01. 19:31:07

Isten éltessen benneteket sokáig, Kedves Tyúkocskák!
A blogotok születésnapja alkalmából sok-sok kis csőrpuszit küld nektek két pici rokonotok:

Csivike és Csuvika

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.04.02. 09:19:00

Azt jól látom,hogy a csirke az első képen sült csirkét eszik?
Isten éltesen a születés nap alkalmából. Ez a blognak szólt.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2013.04.03. 10:36:47

@Pickles: Hát, ha jól megnézem... én azt hittem pattogatott kukorica, de most hogy mondod... :D
süti beállítások módosítása