Húsevő vértyúkok vs Buksi
2012. január 18. írta: Rosa Rugosa

Húsevő vértyúkok vs Buksi

 

 

Először is bocs a késésért, de valahogy átváltottam az új felületre, ami nem tetszik, nekem baromi lassú, kiismerhetetlen és átláthatatlan, szóval visszatérnék a régire, csak nem tudom hogyan kell...

Tehát van a gonosz kutya, a tyúkok réme. A miénk még nincs egy éves. Eddigi bűne még 3 hónapos korából egy csirke - hozzá egy verés, na meg vagy két hete kinyírta a fehér japánkakasunkat. Az egyik nap elkapta, akkor elvettük tőle, aztán másnap befejezte. Nem tudom miért csinálta, de hozzá kell tennem, hogy a tyúkoknak nem a kutya közelében kéne lenniük, mivel hogy el is vannak kerítve, ennek ellenére az a hülye kiskakas, miután előző nap a kutya jól megtépte, csak átröppent a kerítésen és egész nap a kutya orrától tíz centire kavart.

Nem tudom mi történhetett, mert a kutya eddig nem nagyon bántotta a csirkéket. Most sem szokta. Megfőztem neki a minap egy nagy darab szarvasnyakat, ami túl régóta lapult a fagyasztóban. Kivittem, odaadtam neki, de nem nagyon vetődött rá. Nem úgy a csirkék. A kutyát kb félrelökve vetődtek rá a főtt nyakra, egymás hegyén hátán tülekedve. Szegén kutya meg csak nézett... de nem bántotta őket. Azok meg élvezettel falták a szarvast. Hm... szarvassal töltött csirke...

Azt hiszem le kéne vagdosnom a szárnyaikat, mert hiába kerítettünk, ezek az idióta tyúkok mindig valahol máshol szeretnének lenni. Általában az agyvérzés kerülget, amikor a lányom reggel kiengedi őket és azonnal megjelenik kettő, három a kapu tetején, hogy átlibbenjen a kertbe. Ez most télen annyira nem is lenne baj, de azonnal feltepernek a teraszra -mert a macskák meg itt állomásoznak- és rávetődnek a macskakajára.

Lehet kéne nekik főzni néha csirkenyakat?

Tök jó képeket készítettem, de nem tudom feltölteni őket...

Megtaláltam a csövön a lyukat, visszatértem a régi felületre, jöhetnek a képek is...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr533570542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása