Kiscsibék
2011. július 26. írta: Rosa Rugosa

Kiscsibék

 Majdnem pont egy hónapja írtam utoljára. Hát, az ihlet nem jön, ha erőltetem, pedig nagyon sok minden történt. Nemrég még alig vártam, hogy a tyúkok elkezdjenek tojni, ma már azt sem tudom, hová tegyem azt a sok tojást és ami a legfontosabb, két tyúkom elkezdett kotlani! Persze ezt is nagyon vártam, adj uram, de azonnal, aztán most már a harmadik is ülni akar, de azt már nem nagyon szeretném - mert akkor ki fog lassan tojni? Szóval semmi nem jó.:D Hogy stílusos legyek a csirkéimmel kapcsolatban:

Szóval ma meghallottam az első kis csipogást, persze a vérkotlós közelébe is alig lehet menni, de talán délután többet látok majd, mindenesetre asszem kivesézem a tyúkok kotlóssá lényegülését és átszellemült böjtjét, holnapra meglesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr283100250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása