Lost
2011. augusztus 25. írta: Rosa Rugosa

Lost

Rámtört a nyár, a szünet, a nyaralás.
Én igyekeztem előre posztokat belőni, de lustaságom mellett a technika ördöge is mellettem ücsörgött még a huszadika előtti napokban, amikor két éjszaka próbálkoztam a posztok belövésével, de a jobb felső sarokban rendíthetetlenül a „sikertelen mentés villogott.
Meleg volt, nem voltam kitartó, bevallom, feladtam.
Azért most megpróbálom újra, bár a nyár, a nyaralás, a szünet még tart egy kicsit, hol itthun vagyok, hun nem, a gép meg meleg, én meg hidegre vágyom.
A tyúkok nehezen viselik a meleget, fellocsolom reggelente a porfürdőjüket, amiben örömmel hemperegnek napközben. Esznek, isznak, kivannak, keveset tojnak. De hát én is tojok mindenre, megértem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr693180779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása