Tyúkól az újrahasznosítás jegyében - Az én tyúkólam játék 3.
2013. március 11. írta: A. Éva

Tyúkól az újrahasznosítás jegyében - Az én tyúkólam játék 3.

Továbbra is várom írásaitokat, képeiteket a ti tyúkólatokról, az április végéig tartó játékra, a tyukudvarblog@gmail.com címre, aminek szerencsés nyertese választhat egy pálinkás felszerelés, illetve egy hat darabos bögrekészlet között (a hatodikból éppen kávéztam, miközben fotóztam, de nem kell aggódni, a nyertes újakat kap majd...)

A következő vállalkozó, aki megosztja velünk a tyúkólépítés rejtelmeit Timi, aki ahogy bemutatkozásában fogalmaz: Gyermeke vagyok az élő Istennek...Felesége vagyok a legjobb férjnek, édesanyja négy igazi gyermeknek... E mellett pedig a Vidéki élet blog szerzője. A tyúkól eredeti terveik szerint kisebb lett volna, de a méreteit a kapott faanyaghoz illesztették, így megtalálta a helyét néhány régi szekrényajtó is, a vasalódeszka fa lába pedig létrává változott.

Az ólépítés folyamata képekben







Most jöjjön az én kedvencem, Timiék tojóládája:


Hogy végül milyen lett a tyúkól? Ezt nézzétek! Szerintem a gyerekek nagyon örültek, hogy ők tesztelhették a tyúkok előtt!


A képek Timi blogjából valók, még több és nagyobb képet, bővebb leírást a tyúkólról -és egy nagyon szép tortáról- itt találtok:

Készül a tyúkól

Tyúkól

Kész van...

Hogy is van ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr155125527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása