Egy régi kép
2014. január 05. írta: Rosa Rugosa

Egy régi kép

Még a karácsonyi időszakban történt, amikor rokonok jönnek mennek, vagy mi jövünk-megyünk a rokonokhoz. Eszembe jutott, hogy van egy nagy doboz fényképem, ami még nagyanyámé volt. Gondoltam valahogy rendszerezni kéne, átnézni és összeírni melyiken  ki van? Akit esetleg még akár hallomásból ismerhetek. 

Elkezdtem rendezgetni a képeket, amikor ezt megtaláltam.

DSCN1623.JPG

DSCN1620.JPG

Dédimamám Franciska sváb volt, annyira kedves nekem ez a fonetikus írásmód a kép hátulján! A fotó hátuljára a dédi írt, a kislány a képen talán a harminc éve nem látott keresztanyám lehet, aki már Münchenben született.

De a tyúkok visszaköszönnek...

Milyen jó lenne most kérdezni a mamától erről-arról. Bármelyiktől. Amikor még kérdezhettem volna nem kérdeztem. Annyi értelmes, érdekes értékes és titkos információ tűnt el velük.

Amit nem akartunk, vagy nem mertünk, vagy nem tartottunk fontosnak megkérdezni. Kár.

De legalább a fényképek mesélnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr745720159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása