Goldenblogon a Tyúkudvar
2013. augusztus 02. írta: Rosa Rugosa

Goldenblogon a Tyúkudvar

Egy rövid szösszenetben itt is megemlékezem arról a mozzanatról, hogy egy tétova pillanatban úgy gondoltam nevezem a Tyúkudvar blogot a Goldenblog blogversenybe. Az esélytelenek nyugalmával tettem mindezt, a napi több tízezres látogatóval bíró blogok mellett úgy érzem labdába sem rúghatok.

Másrészről úgy vagyok vele, hogy nincs mit szégyellnem, igyekszem nem felszínes témákkal pörgetni az oldalt, hanem tényleg fontos dolgokról írni, azokkal foglalkozni (na jó, azért az igyekszem szót tessék észre venni, néha én is lazulgatok semmi témákkal).

Szóval kedves olvasó, (ezzel mindig bajban vagyok, igazából hülyeségnek tartom nagy betűvel írni, hogy Olvasó, de ez most annyira menő lett, hogy úgy érzem, bunkónak néznek, ha kicsivel írom, pedig minden tiszteletem az olvasóé, miatta csinálom...) ha esetleg van egy arcod a Facebookon és nincs másik blog a szívedben a CIVIL kategóriában, akkor kérlek szavazz rám és a tyúkjaimra! Ez úton is köszönöm.

Rosa Rugosa és a tyúkok

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr105439021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2013.08.28. 06:42:56

Eredményt hirdettek, a Tyúkudvar a 26. helyen végzett. Ennek én nagyon örülök és megköszönöm mindenkinek a szavazatot! Annak is, akinek nincs fészbúkja, de lélekben nyomott egy lájkot.:)
süti beállítások módosítása