Egy igazi kotlós
2013. június 04. írta: Rosa Rugosa

Egy igazi kotlós

Ezt a videót Judit küldte, hogy minden kezdő tyúkász a saját két szemével láthassa, hogyan viselkedik egy kotlós. köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr685342222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tooodi 2013.06.04. 08:11:58

Jó kis videó köszi, és a Szuzi is jófej! :)

Tooodi 2013.06.04. 08:17:48

A többi tyúk nem tojik mellé, nem zavarják a kotlóst így, hogy szabad a fészek bejárata? Nekünk sajnos még egy kikelő csibét is el tettek láb alól.

iricc78 2013.06.04. 20:54:14

Nem szabad a fészek bejárata, csak az nem látszik a videón. Mivel rögtön az első nap alátojtak még két tojást, és a kotlós is kiverte a többieket az összes tojóládából., rájöttem, hogy el kell rekesztenem. Így most egy rács van beszorítva a láda bejáratához.
Még egy bő hét, mire kikelnek a kiscsibék, addigra ácsolni kell egy csibebölcsit, pont a védelem miatt.

iricc78 2013.06.12. 23:42:03

Két nap van a kelésig, ma reggel ráfütyültem néhány tojásra, és volt, ami válaszolt :) nem csipogott, hanem mocorgott, és pattogott, vagy kattogott. Tiszta para :))

iricc78 2013.06.14. 10:21:46

Tegnap 13-ból 11 kikelt!!!! :))) a legvadabb reményeimet is felülmúlta, elképesztően édesek, esznek, isznak,csipognak.
Kotlós mama átkapcsolt zombi üzemmódból anyatigris módra, csíp, mint a fene :) levideóztam ôket, sikerült az egyiket kibújás közben elkapni, komolyan, életem egyik legnagyobb élménye :)
Két tojás maradt még, az egyik már lötyögött, azt kivettem, a másik elég tömör, de még feltörve sincs, szerintem ha ma nem lesz semmi, kiveszem alóla.
Rakok fel képet róluk a FB-ra :)
süti beállítások módosítása