Szolgálati közlemény...:)
2013. május 02. írta: Rosa Rugosa

Szolgálati közlemény...:)

Hol is kezdjem... Köszönöm jól vagyok, csak nem nagyon megy a két lábon járás (tudom, a gép előtt lehet ülni és feküdni is...) ezért most a blogra jut a legkevesebb (semmi) időm. Csirkék élnek, hamarosan írok róluk, malac is jól van, kecske stagnál.

Az én tyúkólam játék


folytatódik, nem gondoltam volna, de az utolsó napon még befutott pár jelentkező. Megértem, én is mindent az utolsó pillanatra hagyok, szóval a játék határozatlan időre eltolódik. Legalább nem kell most legyártanom a nyereményt.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr45260916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redrabit 2013.05.02. 11:04:33

Lemaradtam valamiről ? Remélem minden okés veled és hamar ismét a két lábon járók közé tartozol.
Napok óta foglalkoztat egy kérdés, most felteszem. A kotlosóm is megbogarasodott.. Lefújtam , költöztettem , takarítottam .. Majd ismét eljátszottam, és ismét ...
Ma reggel kezd kibújni az első csibém ..
Nem tudom, hogy mennyire sikeredett kiirtani a bogarakat, de aggódom a csibékért.. Valami ötlet ?
Sajna a hamus verzió nekem nem vált be . Pont xarnak rá a bogarak :P
Vigyázz magadra és üdv a csapatnak :)

imr3 2013.05.02. 11:28:03

Sziasztok, tetszik a blog, Én is régóta szeretnék tartani 3-4 tyúkot.
Van itt olyan, aki csepeli (királyerdő) és van tapasztalata, egyáltalán lehet itt tartani?

Köszi.

zorka4 · http://zorka4.blogspot.com/ 2013.05.02. 13:41:14

@redrabit: Hú, hát ez most úgy látszik általánossá vált. :( Nálunk nem lettek a kicsik bogarasok, nagyon figyeltük őket, lefújni nem tudtuk, mert féltünk valami bajuk lesz, Ekodiárt tettünk a vizükbe, még most is néztem egyelőre nem tűnnek tetvesnek. Hátha nálatok is megússzák a kicsik, bár nálunk ugye a kotlósunk elpusztult, így megszűnt az alapprobléma, de hátha nálatok sem lesz nagy baj.
süti beállítások módosítása