T-Rex - újratöltve
2013. március 10. írta: A. Éva

T-Rex - újratöltve

Hogy milyen megfontolásból, azt nem tudom, mert ép ésszel nem magyarázható, de ismét bevásároltam. Azt mondja az egyik ismerős, tud pár piros tyúkot (ilyen hülye név, mi az, hogy piros?), mert valaki szabadulna tőlük, nem kell-e? Hát, mondom, egy öt darabot bevállalok. Na, kitette őket a ládából, rögtön láttam, megint bevásároltam látatlanban pár fittyedt tarajú letojt tyúkot, (bár állítólag ezek még csak most kezdtek tojni, tényleg, elég fiatalnak tűnnek) akik a kukoricát szemes formában még sosem látták és bután nézik, hogy a többiek mit szedegetnek olyan élénk örömmel a földről. Jajjj.

De csak hogy ne unatkozzatok, most nem adom fel, a tyúkjaim erősek, majd megvédik magukat. Kopasznyakú fiatal, alig fél éves kakasom, akinek állandóan az utódgyártáson jár az esze, élénken pörgött az újak körül. Ismeritek a viccet?

Új kiskakas kerül a baromfiudvarba, és azonnal lendületesen munkához lát. Nem kíméli a pulykákat, gyöngytyúkokat, kacsákat, libákat sem. -Nem lesz ennek jó vége, fiacskám! - figyelmezteti az öreg kakas a fiatalt, de az rá sem hederít. Másnap reggel az öreg tarajos szomorúan látja, hogy a buzgó kiskakas ott fekszik döglötten a szemétdomb tetején, és fölötte már ott köröz egy héja.
- No lám - csóválja a fejét az öreg -, megmondtam én, ez a sok szex nem vezet jóra!  
- Psssszt! Mindjárt leszáll!! - suttogja mérgesen a kiskakas, egyik szemhéját felnyitva - Nehogy elriaszd itt nekem!

Na, meglátjuk mi lesz, szerdán jövök az első hírekkel...

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr505125556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harCIBAnyulka 2013.03.15. 18:58:26

Hajjaj! A fittyedt taraj nem hangzik valami jól. Egy féreghajtás nem ártana nekik.
Tényleg, erről hallottál már?
www.monorifarm.gportal.hu/gindex.php?pg=31948494

Nálunk valami elképesztő volt a változás a kezelés után (csak a 2 ml adaggal adtuk, ismétlésre nem volt szükség). Döbbenet!

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2013.03.16. 08:14:22

@harCIBAnyulka: Ez egy nagyon jó link, még nem olvastam, bár a benzines kezelésről már hallottam. Gondolod, hogy amiatt olyan az újonnan jöttek taraja?
Ártani nem fog, majd kipróbálom!
süti beállítások módosítása