TYÚKÓL LAKBERENDEZÉS
2013. január 26. írta: Rosa Rugosa

TYÚKÓL LAKBERENDEZÉS

Nos, új ötletem támadt!

Arra gondoltam, hogy szívesen segítenék tyúkólat berendezni azoknak, akik most készülnek a tyúktartásra és egy már meglévő helyiséget szeretnének tyúkóllá alakítani.

Miután lakberendezőnek (is) tanultam, úgy érzem tudnék hathatós segítséget nyújtani a tanácstalanoknak.

Ha szeretnél segítséget kérni, mérd le a helyiség méreteit, küldj egy kézzel "összedobott alaprajzot, illetve legalább két fényképet. Szükséges még tudnom, hogy hány tyúkot szeretnél tartani, stb. A többi részletet levélben megbeszéljük.

Aki élne a lehetőséggel, az vállalja, hogy a blogban megjelennek a részletes tervek, illetve ha a terv valósággá válik, akkor ha kedvet érez hozzá, köszönetképpen lepjen meg engem és az olvasókat pár fotóval az elkészült tyúkólról.

Mit szóltok?

Várom a leveleket a tyukudvarblog@gmail.com címre!

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr175015095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsi_buvar 2013.01.26. 19:03:37

sztem remek otlet
en ugyan tyukolbovitest mostanaban nem tervezek, de biztosan tudsz nagyon hasznosakat mondani az ujabbaknak

nekem emberi lakhely berendezesere kellene otlet ;)

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2013.01.28. 08:02:04

@zsuzsi_buvar: Hát, ha jut rá időm segítek szívesen...:) - Komolyan.
süti beállítások módosítása