Fura festett bútorok - tyúkos szekrény
2013. január 12. írta: Rosa Rugosa

Fura festett bútorok - tyúkos szekrény

Gondoltam keresek pár csinos kis tyúkos bútort. Eközben akadtam Odila Freire oldalára és úgy gondoltam, megér egy külön posztot.

Amikor a tyúkos - kakasos szekrényt megláttam, elsőre azt mondtam, de jó!!! (Szeretem, ha valaki ügyel a részletekre és azért a csirkeháló borítás egyértelműen ezt tükrözi...)

Aztán amikor megnéztem még pár dolgot, akkor úgy voltam vele, nem is tudom, hogy csúnya-e, vagy szép?

Ezt azóta sem tudom eldönteni, de hogy nagyon érdekes, nagyon színes és nekem tulajdonképpen tetszik, az biztos...

Minden esetre igyekeztem legalább madaras cuccokat ideválogatni!

Részletekért katt a képekre.


A készítő

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr315006480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása