A kotlás - második rész
2011. augusztus 06. írta: Rosa Rugosa

A kotlás - második rész

Van egy tyúkom, ami az istállóban kotlott meg. A tojásokat elég korán kár érte, szóval ma kidobáltam őket, semmi nem lett belőlük. Na de ez a szegény. Ez annyira elhatározta, hogy ott lesz valami, hogy nem mozdul. Felvettem és kivittem, egy darabig el is volt, aztán ment a két kotlóshoz, akiknek ugye van egy-egy csibéjük... talán ő is részt akart venni benne? Ő is olyan hangokat hallatott, mint a másik kettő, amikor kapirgálni meg kajához hívják a kicsiket.

A fehér tyúk rávetette magát és szó szerint összeverekedtek, jó hosszan, úgy mint a kakasok. Akkor a másik istállóban talált egy tojást, azon ücsörgött szegény. Kivettem mindenhonnan a tojásokat, akkor visszaült az üres, eredeti helyére. Nem tudom mi legyen szegénnyel. Ha nem múlik a lelkesedése, szerintem kimegyek vasárnap a piacra és veszek pár kiscsibét, aztán aláteszem, hát ha ez segít. Teljesen transzban van.

Szóval vasárnap.

Őszintén?

Azt remélem, hogy nem lankad a kedve és elfogadja a csibéket. Ha nem? Hát, akkor asszem buktam. Lámpázhatok, tápozhatok, meg elszámolhatok egy-két döglött csibével a gyerekeknél.

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr343126745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása