A tyúkok lájkolják a tyúkhúrt
2011. április 10. írta: Rosa Rugosa

A tyúkok lájkolják a tyúkhúrt

A tyúkhúr egy teljesen közönséges én szinte mindenhol egész évben fellelhető növény. Na jó, nem mindenhol. De ha van némi föld, víz, napfény és levegő, akkor már február végén előtör. A tyúkokkal és egyéb baromfival időtlen idők óta eteti az ember, aki most kezd arra rájönni, hogy ami jó a tiknak, az lehet neki is jó.

Az újkori írás szerint jó görcsök, aritmia, neurózis, gyomorfekély, golyva, furunkulusok, a diatézis, az ekcéma arthritis, köszvény, reuma, álmatlanság, elhízás, szemgyulladás, diabétesz esetén, hashajtó, vízhajtó. Alacsonyan tarja a vércukorszintet és szabályozza az egész endokrin rendszer működését, javítja az általános anyagcserét. Tisztító hatása miatt eltávolítja a mérgeket, normalizálja a máj – és a későbbiekben (láncreakcióként) minden belső szervünk – működését. Diabétesz esetén ez nagyon fontos, de egészséges szervezetre is jó hatással van.

Ezt nem én mondtam, úgy olvastam. Na de amit kikövetkeztettem belőle! Talán ha finom gyógynövényekkel etetgetem a tyúkokat, akkor nekem nem kell majd gazokat tömni magamba, elég lesz felfalnom a kis szárnyasokat! Tyúkhúrral töltött csirke diabétesz ellen. Nem kell aggódni, a tyúkhúr már beépült a szervezetbe, hordozóanyaga a csirkehús!

      Lehet ez még viccnek is gyenge, de a tyúkok akkor is lájkolják a tyúkhúrt.

Egészségünkre!

           

A bejegyzés trackback címe:

https://tyukudvar.blog.hu/api/trackback/id/tr62812919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása